BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 21 ianuarie 2010

S-a oprit in dreptul unui diformat de pacat ca mine

".. prin ranile Lui suntem tamaduiti" (Isaia 53:5)

Max Lucado scrie: "Am primit un telefon de la un prieten pe nume Kenny. Tocmai se întorsese de la Disneyworld. "Am vazut o priveliste pe care nu o voi uita niciodata", spuse el. Împreuna cu familia se dusera în castelul Cenusaresei. Deodata, copiii se repezira spre margine.. intra Cenusareasa. Era napadita de copii de-o schioapa, fiecare dintre ei asteptând sa fie atins. Kenny se întoarse în cealalta parte a castelului. Nu era nimeni acolo, în afara de un baiat; era greu sa-si dea seama câti ani avea din pricina trupului desfigurat.. statea si privea.. tânjind sa fie si el în mijlocul acelor copii care o înconjurau pe Cenusareasa. Dar puteai sa-i simti teama, teama de a fi respins din nou? Teama de a fi.. batjocorit înca o data? Ai vrea ca Cenusareasa sa se duca la el. Si ghici ce a facut? S-a dus! A pasit spre el, a îngenuncheat lânga el si l-a sarutat pe obraz. "M-am gândit ca o sa-ti placa povestea", îmi spuse Kenny.
"Asa a fost. Mi-am amintit de o alta. Numele sunt diferite, dar oare povestea nu este la fel? În locul unei printese de la Disney, este Printul pacii. În locul unui baiat într-un castel, un tâlhar pe cruce. În ambele cazuri s-a oferit un dar. În ambele cazuri s-a aratat dragoste. În ambele cazuri cel plin de dragoste a facut un gest ce depaseste priceperea. Dar Domnul Isus a facut mai mult decât Cenusareasa. Aceasta i-a oferit doar un sarut pe obraz. Când s-a ridicat sa plece, ea a luat cu ea frumusetea ei. Baiatul tot deformat a ramas. Daca Cenusareasa ar fi facut la fel ca Isus? Daca si-ar fi asumat starea Lui? Daca ar fi putut cumva sa-si dea frumusetea în schimbul deformarii?" Este ceea ce a facut Isus - pentru tine!

0 comentarii: