BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 8 decembrie 2008

Curajul în faţa morţii

Curajul generalului Stonewall Jackson în Războiul Civil poate fi o lecţie pentru credincioşi. Istoricul Mark Brinsley scria: „un câmp de luptă este un loc plin de moarte chiar şi pentru generali şi ar fi o naivitate să presupunem că Jackson nu a simţit niciodată teama animalică a tuturor fiinţelor expuse la rănire şi moarte. Dar, întotdeauna el a arătat un calm extraordinar în luptă, un calm prea profund şi puternic pentru a fi doar prefăcătorie. Aparenta sa neatenţie asupra pericolului atrăgea atenţia.” După prima bătălie de la Manassas cineva l-a întrebat cum reuşeşte să se stăpânească. „Credinţa mea mă învaţă să mă simt la fel de sigur în luptă ca şi în pat.” Jackson a explicat, „… Dumnezeu ştie momentul morţii mele. Eu personal nu-mi fac griji pentru aceasta ci pentru a fi mereu gata. Nu contează ce se întâmplă cu mine.” Şi a mai adăugat, „acesta este modul în care toţi oamenii ar trebui să trăiască şi atunci toţi vor fi la fel de curajoşi.”

Mark Brinsley

0 comentarii: