BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 24 decembrie 2009

Dar zambetul Lui îmi lumina faţa


"Dar zambetul Lui îmi lumina faţa" (Ellen G. White). Astăzi am simţit zâmbetul Lui manifestat într-un mod inedit... în lacrimi. Să mă explic: după ce am oferit cartea Viaţa lui Iisus am avut parte de reacţii neaşteptate. Unii o luau şi o strângeau la inimă ca pe ceva scump, alţii o sărutau ca pe un prieten drag iar alţii plângeau ca după cineva dorit. Pentru prima dată în viaţă mi-am dorit ca soare să se fi oprit pe loc şi să fie Ajunul de Crăciun până la întoarcerea lui Emanuel că poate aşa am fi mai sensibili faţă de Cel căruia chiar i-a păsat de noi. Aşadar, astăzi, am văzut în lacrimile de bucurie ale oamenilor oglindirea zâmbetului de iubire a Prinţului Păcii iar aceasta mi-a luminat faţa. De mii de ori: Mulţumesc Tată pentru astăzi!

2 comentarii:

Iuly spunea...

Praise the Lord...Gad bless you today, tomorrow and forever.

Panse spunea...

daca am reusi sa pastram mereu vii in suflet aceste frumuseti cu care ne inconjoara zilnic Dumnezeu, nu am mai avea zile sumbre!!!